Serwis i gwarancja

Szanowni Państwo,

obsługa klienta w ramach sieci obejmuje wszystkie etapy współpracy, poczynając od dokonania pomiarów, przez doradztwo w zakresie zakupu, po montaż i serwis posprzedażowy. Opieka nad klientem nie kończy się więc z chwilą montażu zakupionej stolarki otworowej. Wszystkie produkty nabyte w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży objęte są gwarancją, potwierdzoną za pomocą karty gwarancyjnej.

Dodatkową korzyścią wynikającą z nabycia produktów za pośrednictwem punktów jest możliwość przedłużenia uzyskanej gwarancji nawet o kilka lat! Wystarczy tylko umówić się z Autoryzowanym Monterem sieci na okresowy przegląd.

Gwarancja produktów nabytych w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży obejmuje:

trwałość profili,
wytrzymałość połączeń konstrukcyjnych,
poprawne funkcjonowanie okuć oraz zachowanie ich funkcji,
odpowiedni poziom szczelności szyb zespolonych,
trwałość fabrycznej kolorystyki profili.

 

W ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego Autoryzowani Monterzy sieci przeprowadzą dla Państwa:

konserwację zakupionych produktów (regulacja, smarowanie okuć, uszczelek w przypadku drzwi i okien),
montaż dodatkowego wyposażenia (np. klamki z kluczykiem, okuć antywłamaniowych, nawiewników),
wymianę wkładów szybowych,
naprawę i konserwację rolet zewnętrznych i okiennic,
wdrożenie rozwiązań „inteligentnego domu”.